وبلاگ

نکات مهم برای ارتقای شغلی

مهم‌ترین نکات برای ارتقای شغلی!

ارتقای شغلی موضوع بسیار مهمی است که باعث افزایش انگیزه کارکنان و در نهایت، موفقیت‌های بیشتر سازمان می‌شود. از نظر برخی از کارکنان در سازمان‌ها، فرآیند ارتقا شغلی می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. در این مطلب با نکاتی برای ساده‌تر شدن فرآیند ارتقای شغلی برای کارکنان، آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
نکات مهم در برنامه‌ریزی

مهم‌ترین نکاتی که باید برای برنامه‌ریزی کردن، بدانیم!

برنامه‌ریزی کردن و پایبند بودن به آن، یک هنر است. هنری که برای دستیابی به آن باید به نکات مختلفی توجه کرد. هر اشتباه کوچک در برنامه‌ریزی، اگرچه قابل جبران است اما هر بار افراد را نسبت به ماهیت برنامه‌ریزی بدبین می‌کند. در این مطلب با نکاتی برای سهولت در برنامه‌ریزی آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
مهم‌ترین ابزارها برای فریلنسرهای حرفه‌ای

مهم‌ترین ابزارهایی که برای موفقیت در فریلنسینگ الزامیست!

یک فریلنسر هر چقدر هم که در زمینه کاری خود باتجربه و متخصص باشد، باز هم به برخی از ابزار نیاز خواهد داشت. ابزارهایی که باعث افزایش کیفیت کار او شده و مسیر موفقیت را برایش هموار می‌کنند. در این مطلب با این ابزارها بیشتر آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب ...
مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را تقویت نماییم؟

مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را تقویت کنیم؟

توانایی و مهارت در حل مسائل، بسیاری از چالش‌های روزانه ما را برطرف خواهد کرد. بسیاری از افراد در این زمینه مشکل داشته و نمی‌توانند مسائل و مشکلات موجود را به‌خوبی تحلیل و آنها را حل نمایند. در این مطلب با تکنیک‌هایی برای تقویت مهارت حل مسئله آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
مشکلات و چالش‌های رایج در کار تیمی و راه‌حل‌های آنها

چالش‌ها و مشکلات رایج در کار تیمی

مزایای متعدد کار تیمی (Teamwork)، تقریبا بر هیچکسی پوشیده نیست. کار تیمی می‌تواند یک هدف دور از انتظار را به ممکن‌ترین هدف موجود تبدیل کرده و راه رسیدن به آن را تا حد امکان هموار نماید. شاید به همین دلیل است که در گذشته نیز کار تیمی با ضرب‌المثل‌هایی مانند «یک دست صدا ندارد!» مورد تایید قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...
روش‌های افزایش مسئولیت پذیری

روش‌های افزایش مسئولیت‌پذیری شغلی

کار در محیط‌های کاری با چالش‌های مختلفی روبرو است. یکی از این چالش‌ها، انجام درست کارها و تحویل به‌موقع آنهاست. یکی از ویژگی‌ها و خصوصیت‌های اخلاقی که می‌تواند به این موضوع کمک کند، مسئولیت‌پذیری کاری یا شغلی است. در این مطلب روش‌های تقویت مسئولیت‌پذیری در محیط کار را بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب ...
دستیابی به هدف ها به کمک روش هارادا

دستیابی به اهداف به کمک روش هارادا!

روش هارادا به افراد کمک می‌کند تا به «خوداتکایی» برسند. این موضوع به‌مرور زمان علاوه‌بر پیشرفت فردی، به پیشرفت سازمان نیز کمک می‌کند. در مقاله «هارادا چیست؟» یک دید کلی از این روش و نحوه به وجود آمدن آن بدست آوردیم و در این مقاله، نحوه دستیابی به اهداف به‌کمک روش هارادا را بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب ...
افزایش بهره‌وری در دورکاری

مهم‌ترین نکات برای افزایش بهره‌وری در دورکاری!

بزرگ‌ترین بحث در استفاده کردن یا نکردن از دورکاری برای سازمان‌ها، کاهش قابل توجه بهره‌وری کارکنان است. مدیران معتقدند بیشتر کارکنان نمی‌توانند در دورکاری با بالاترین توان خود کار کنند. صرف نظر از این‌که چقدر این حرف صحیح یا اشتباه است، در این مطلب روش‌هایی برای افزایش بهره‌وری در دورکاری را بررسی کرده‌ایم.

ادامه مطلب ...
افزایش بهره‌وری کارکنان

چگونه بهره‌وری کارکنان را افزایش دهیم؟

یکی از ارکان اصلی هر کسب‌وکار و سازمان، کارکنان آن هستند. به طوری‌که افزایش بهره‌وری کارکنان نقش انکارناپذیری در رشد هر مجموعه‌ای دارد. در این مقاله می‌خواهیم درباره راهکارهایی در این زمینه با شما صحبت کنیم. پس فرقی ندارد کارمند باشید یا مدیر و صاحب کسب‌وکار؛ مطالعه مقاله پیش رو برای شما ارزشمند خواهد بود.

ادامه مطلب ...
چگونه بهره‌وری سازمانی را افزایش دهیم؟

چگونه بهره‌وری سازمانی را افزایش دهیم؟

بخش مهمی از افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها به کیفیت مدیریت و زیرساخت‌های مالی و فنی وابسته است. در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم، چگونه با بهبود شیوه‌های مدیریتی و توسعه زیرساخت‌ها، بهره‌وری را در سازمان و کسب‌وکارمان افزایش دهیم.

ادامه مطلب ...
نقش رهبری در افزایش بهره‌وری سازمانی

نقش رهبری در افزایش بهره‌وری چیست؟

اغلب کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای افزایش بهره‌وری، تمرکز اصلی‌شان را روی بهبود منابع انسانی و برخی حوزه‌های مدیریتی می‌گذارند. اگرچه این دو حوزه بسیار مهم و حیاتی هستند؛ اما معمولا بُعد رهبری یک سازمان و تاثیر آن بر افزایش بهره‌وری تا حدود زیادی نادیده گرفته می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم درباره تاثیر رهبری بر افزایش بهره‌وری با شما صحبت کنیم.

ادامه مطلب ...
اصول مدیریت چابک چیست؟

۱۲ اصل مدیریت چابک چیست؟

مدیریت چابک اصول ۱۲ گانه‌ای دارد که هر تیمی برای پیاده‌سازی این چارچوب مدیریت پروژه، لازم است تلاش کند تا این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند. در مقاله پیش رو می‌خواهیم بدانیم بیانیه چابک چیست و با اصول ۱۲ گانه مدیریت چابک آشنا شویم.

ادامه مطلب ...
چگونه تیم چابک تشکیل دهیم؟

تیم چابک چیست و چگونه آن را تشکیل دهیم؟

وقتی از چارچوب مدیریت چابک صحبت می‌شود، ناگزیر هستیم درباره تشکیل تیم چابک هم صحبت کنیم. به‌عبارتی پیاده‌سازی این چارچوب مدیریتی برای پیشبرد پروژه‌ها، بدون درنظرگرفتن الزامات تیم‌سازی آن، کاملا بی‌فایده است. در این مقاله می‌خواهیم با تیم‌های چابک و نحوه شکل‌گیری یا آموزش آنها آشنا شویم.

ادامه مطلب ...
اسکرام‌بان چیست؟

اسکرام‌بان (Scrumban) چیست؟

در سال‌های اخیر، با ترکیب دو متد اسکرام و کانبان، متد جدیدی به‌نام اسکرام‌بان ابداع شده است که می‌تواند برای پیشبرد برخی پروژه‌ها کارسازتر باشد. در مقاله پیش رو می‌خواهیم با متد اسکرام‌بان بیشتر آشنا شده و به‌طور کلی چارچوب‌های مدیریت کانبان و اسکرام را با یکدیگر مقایسه کنیم.

ادامه مطلب ...
مدیریت پروژه چابک چیست؟

مدیریت چابک چیست؟

مدیریت چابک سال‌هاست به یکی از مدل‌های کارآمد برای به‌سرانجام رساندن پروژه‌ها در تیم‌های کاری و کسب‌وکارها تبدیل شده است. در این مقاله می‌خواهیم درباره این روش مدیریتی با شما صحبت کرده و چگونگی استفاده از آن را در پیشبرد پروژه‌های کاری برای موفقیت بیشتر، بررسی نماییم.

ادامه مطلب ...
شبکه اجتماعی سازمانی بالونت

بالونت یک استارتاپ در حوزه شبکه‌های اجتماعی است که به صورت تخصصی بر روی خدمات به تیم‌های کاری، شرکت‌ها و سازمان‌ها متمرکز شده است. بالونت در چشم‌انداز خود، یک سوپر اپلیکیشن بومی را متصور شده است تا بتواند نیازهای گوناگونی از کاربران را مخصوصا در حوزه کار تیمی و کسب‌و‌کار برطرف نماید. این استارتاپ در سال ۱۳۹۶ و توسط شرکت «زمین مجازی» راه‌اندازی شده است.

شماره تماس:  28424650-021

(شنبه تا پنج‌شنبه | ساعت 9:30 تا 17:30)

دفتر تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع کردستان، ساختمان فرهاد، طبقه سوم

دفتر اصفهان: خیابان مشتاق سوم بعد از سه‌راه جی‌شیر، ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی، طبقه سوم، واحد ۳۱۰

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت زمین مجازی می‌باشد.

© 2021 zamin.link