وبلاگ

what-is-process-management-in-business

مدیریت فرآیند چیست؟ | اصول طراحی و مدیریت فرآیند کسب‌وکار

زندگی و رفت‌وآمد را در شهری تصور کنید که هیچ خیابان و کوچه‌ای ندارد. گویی همه چیز قفل است. فرآیندها و مسیرهای کاری در هر کسب‌وکاری هم تقریبا شبیه به کوچه‌ها و خیابان‌ها در شهرها عمل می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم درباره مدیریت فرآیند و اصول طراحی آن در کسب‌وکارها با شما صحبت کنیم.

ادامه مطلب ...
رجکس چیست؟

رجکس چیست و چگونه می‌توان از آن در فرم‌های بالونت استفاده کرد؟

یکی از قابلیت‌هایی که از سال‌ها پیش به اکثر زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا اضافه شد، قابلیت پشتیبانی از رجکس‌ها است. قابلیت بسیار کاربردی که کم‌کم در طراحی فرم‌های اطلاعاتی نیز مورد استفاده قرار گرفت. در این مقاله می‌خواهیم شما را با مفهوم رجکس و نحوه استفاده از آن در فرم‌های بالونت آشنا کنیم.

ادامه مطلب ...
سیستم‌سازی در کسب‌وکار چیست؟

سیستم‌سازی در کسب‌وکار چیست؟

سیستم‌سازی، هر کسب‌وکار را به قبل و بعد از خود تقسیم می‌کند. مدیران به‌کمک سیستم‌سازی در کسب‌وکار، می‌توانند پس از مدتی شاهد رشد نمایی شرکت و تیم‌ کاری خود باشند و با این اقدام بسیار موثر، وقت و انرژی خود و کارمندان‌شان را بر روی حوزه‌های مهم‌تری متمرکز ‌کنند.

ادامه مطلب ...
ابزار سیستم‌سازی بالونت چه امکاناتی دارد؟

ابزار سیستم‌سازی بالونت چه امکاناتی دارد؟

اگر به دنبال ابزار سیستم سازی در کسب‌وکار هستید، این مطلب از وبلاگ بالونت، جای درستی برای شماست. در این مقاله، شما را با امکانات و ابزارهایی از پیام‌رسان بالونت آشنا خواهیم کرد که می‌توان آنها را برای سیستم‌سازی در کسب‌وکار به‌خدمت گرفت.

ادامه مطلب ...
چگونه آموزش مجازی را شروع کنیم؟ | راه‌اندازی آموزش مجازی با ابزاری رایگان!

چگونه آموزش مجازی را شروع کنیم؟

از چند دهه پیش عده‌ای از معلم‌ها و مدرسین خلاق، آموزش‌های مکاتبه‌ای را پایه‌گذاری کردند. در این روش جزوات آموزشی از سوی مدرس تهیه شده و به‌کمک پست در فواصل زمانی مشخص به آدرس دانشجویان در مناطق مختلف ارسال می‌شد. دانشجویان هم جزوات را مطالعه کرده و تکالیف و سوالات خود را با نامه برای مدرس ارسال می‌کردند.

ادامه مطلب ...
توصیه‌هایی برای مدیریت کارهای تیمی

چگونه کارهای تیمی را مدیریت کنیم؟

وقتی قرار است یک کار یا پروژه با همکاری و تعامل دو نفر و بیشتر به‌سرانجام برسد، ما از یک فعالیت تیمی صحبت می‌کنیم؛ و بلافاصله با تشکیل هر تیم، بحث مدیریت کارهای تیمی هم پیش می‌آید. فرقی هم ندارد آن تیم یک تیم برنامه‌نویسی باشد یا تیم فروش.

ادامه مطلب ...
اصول مدیریت کارهای شخصی

۳+۱ توصیه حرفه‌ای برای مدیریت کارهای شخصی

نوشتن آرزوها و چشم‌انداز زندگی، تعیین اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت، برنامه‌ریزی‌های فصلی، ماهانه، هفتگی و غیره؛ اینها چیزهایی است که به‌طور مرتب از سوی روانشناسان، مدرسان موفقیت و نویسندگان کتاب‌های خودیاری برای افزایش رضایتمندی در زندگی تاکید می‌شوند.

ادامه مطلب ...
اصول طراحی آزمون آنلاین استاندارد

۵ مورد از مهم‌ترین اصول طراحی آزمون آنلاین استاندارد

طراحی و برگزاری آزمون‌های آنلاین، در سال‌های اخیر و به خصوص پس از همه‌گیری ویروس کرونا، رشد چشمگیری داشته است. این رشد تا جایی ادامه یافت که استفاده از آزمون‌ها و امتحانات آنلاین را برای بیشتر مراکز آموزشی، از یک «انتخاب» به یک «اجبار» تبدیل کرد.

ادامه مطلب ...
سرویس تالار گفت‌وگو چیست و چه امکاناتی دارد؟

سرویس تالار گفت‌وگو (فروم) بالونت چیست و چه امکاناتی دارد؟

امروزه کمتر مفهوم، اصطلاح علمی و موضوعی را می‌توان در اینترنت جست‌وجو کرد و برای آن، پاسخی معتبر نیافت. در برخی موارد حجم اطلاعات به حدی گسترش یافته است، که نگهداری و مدیریت آنها را به یک نگرانی بزرگ برای آینده‌ای نزدیک تبدیل کرده است.

ادامه مطلب ...
اصول طراحی نظرسنجی استاندارد که باید بدانیم!

۱۰ مورد از مهم‌ترین اصول طراحی نظرسنجی

رمز موفقیت یک کسب‌وکار، پیشرفت مستمر آن است. پیشرفت مستمر کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای کوچک با تنها چند مخاطب و یا سازمان‌هایی با چندین هزار مشتری، به حیات خود ادامه دهند. برای آنکه یک کسب‌وکار به پیشرفت مستمر خود ادامه دهد، نیازمند دریافت بازخورد از مخاطبین خود خواهد بود.

ادامه مطلب ...
اصول مهم برای افزایش تمرکز در محیط کار

۷ اصل مهم برای افزایش تمرکز در محیط کار

محیط‌های کاری امروز، بیش از پیش تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته‌اند که با هدف قرار دادن تمرکز افراد، بهره‌وری آنها را کاهش می‌دهد. این موضوع به حدی جدی است که کال نیوپورت در کتاب خود یعنی «کار عمیق»، تمرکز را گوهر گران‌بهای دنیای امروز و عاملی برای سبقت گرفتن از دیگران معرفی می‌کند!

ادامه مطلب ...
مهم‌ترین اصول در طراحی فرم‌های اطلاعاتی

مهم‌ترین اصول طراحی فرم‌های اطلاعاتی

جمع‌آوری و دسته‌بندی اطلاعات، یکی از ضروری‌ترین مواردی است که در بیشتر کسب‌وکارها، ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ها؛ به کمک «فرم‌های اطلاعاتی» انجام می‌شود. یک فرم اطلاعاتی، در برگیرنده تعدادی فیلد (Field) است که مجموعه‌ای از اطلاعات را برای یک «هدف مشخص»، جمع‌آوری می‌کند.

ادامه مطلب ...
ساخت نظرسنجی آنلاین با گوشی | چگونه نظرسنجی آنلاین بسازیم؟

چگونه نظرسنجی آنلاین بسازیم؟

ساخت و برگزاری نظرسنجی‌های مختلف، یکی از رایج‌ترین راه‌های دریافت اطلاعات و بازخورد از مخاطبین هدف است. یک نظرسنجی اگر به اندازه کافی هوشمندانه طراحی شود، نه تنها زمینه‌ساز جمع‌آوری اطلاعاتی ارزشمند خواهد شد، بلکه تعامل مخاطبین فعلی را با جنبه‌های مختلف کسب‌وکار افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب ...
نکات مهم برای تبدیل شدن به فریلنسر حرفه‌ای

۸ نکته مهم که فقط فریلنسرهای حرفه‌ای می‌دانند!

فریلنسینگ یا آزادکاری، نوعی از «خود اشتغالی» است که در آن شخص، به سایر کسب‌وکارهای فعال خدمت‌رسانی می‌کند. خدمات متنوعی مانند برنامه‌نویسی، بازاریابی، تولید محتوا، طراحی‌های بصری، عکاسی و… از جمله پر طرفدارترین خدمات در زمینه فریلنسینگ هستند.

ادامه مطلب ...
اصول مهم در مدیریت و برگزاری جلسات کاری

۷ نکته مهم برای مدیریت جلسات کاری و اثربخشی بیشتر آنها

هدف از برگزاری جلسات، گردهمایی برای تصمیم‌گیری، بررسی، ارایه راه‌حل و اتفاق نظر در مورد موضوعی مشخص است. برای آن که بتوان به یک جلسه، برچسب اثربخشی چسباند، باید آن جلسه با یک «خروجی مشخص» همراه باشد. در غیر این صورت، جلسه مذکور دستاوردی به غیر از اتلاف وقت و هزینه در بر نخواهد داشت.

ادامه مطلب ...
شبکه اجتماعی سازمانی بالونت

بالونت یک استارتاپ در حوزه شبکه‌های اجتماعی است که به صورت تخصصی بر روی خدمات به تیم‌های کاری، شرکت‌ها و سازمان‌ها متمرکز شده است. بالونت در چشم‌انداز خود، یک سوپر اپلیکیشن بومی را متصور شده است تا بتواند نیازهای گوناگونی از کاربران را مخصوصا در حوزه کار تیمی و کسب‌و‌کار برطرف نماید. این استارتاپ در سال ۱۳۹۶ و توسط شرکت «زمین مجازی» راه‌اندازی شده است.

شماره تماس:  28424650-021

(شنبه تا پنج‌شنبه | ساعت 9:30 تا 17:30)

دفتر تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع کردستان، ساختمان فرهاد، طبقه سوم

دفتر اصفهان: خیابان مشتاق سوم بعد از سه‌راه جی‌شیر، ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی، طبقه سوم، واحد ۳۱۰

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت زمین مجازی می‌باشد.

© 2021 zamin.link