وبلاگ

ساخت فرم آنلاین | چگونه فرم آنلاین بسازیم؟

چگونه فرم آنلاین بسازیم؟

سرویس فرم، با ارایه مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌ها، ساخت فرم آنلاین را به شکل قابل توجهی ساده‌تر می‌کند. از این ابزار می‌توان برای ساخت فرم‌های اداری، استخدامی، آموزشی و… استفاده نمود. این سرویس رایگان بوده و محدودیتی در استفاده از قابلیت‌های متعدد آن وجود ندارد.

ادامه مطلب ...
اصول مدیریت مالی شخصی

۵ مورد از مهم‌ترین اصول مدیریت مالی شخصی

اگر همین حالا کسی ادعا کند برای موفقیت مالی شخصی، فرمولی جادویی کشف کرده است، همه ما برای استفاده از آن تمایل داریم. حتی ممکن است برای دستیابی به چنین فرمول ارزشمندی، هزینه زیادی بپردازیم. اما در واقعیت نه تنها از چنین فرمولی خبری نیست، بلکه اصولی ساده، پایه و اساس مدیریت مالی هوشمندانه را تشکیل می‌دهند.

ادامه مطلب ...
تکنیک پومودرو برای افزایش تمرکز در محیط کار

تکنیک پومودورو چیست؟ کره‌گیری از زمان!

تکنیک پومودورو ابداع شده توسط کسی است که همیشه مدیریت زمان و تمرکز را دو دغدغه اصلی خود می‌دانست. فرانچسکو چیریلو (Francesco Cirillo) که یک آشپز ایتالیایی بود، با آزمون و خطاهای مکرر به این نتیجه دست یافت که تکه‌های زمانی ۲۵ دقیقه‌ای، بهترین حالت برای تقسیم‌بندی زمان است.

ادامه مطلب ...
کانبان چیست؟

کانبان چیست؟ راهکاری ساده برای مدیریت پروژه

کانبان لغتی ژاپنی است که از زادگاه خود به بیشتر زبان‌های دنیا راه پیدا کرد. تخته اعلان عمومی، کارت یا نشانه‌های بصری؛ به عنوان معادل این لغت مورد استفاده قرار می‌گیرند. کانبان را می‌توان یک ابزار، روش یا مدل دانست که می‌توان از آن برای پیاده‌سازی و اجرای «مدیریت پروژه چابک» استفاده کرد.

ادامه مطلب ...
نسخه سازمانی بالونت چیست؟

نسخه سازمانی بالونت چیست و چه امکاناتی دارد؟

نسخه سازمانی بالونت، یک نسخه پیشرفته‌تر و سفارشی‌سازی شده از برنامه بالونت است که به صورت جداگانه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. امکانات این نسخه در نسخه رایگان بالونت وجود نداشته و در برخی موارد حتی بر اساس نیاز مشتریان، سفارشی‌سازی می‌شود.

ادامه مطلب ...
نرم افزار مدیریت مالی شخصی بالونت چیست و چه امکاناتی دارد؟

نرم‌افزار مدیریت مالی شخصی بالونت چه امکاناتی دارد؟

مدت‌هاست نرم‌افزارهای مدیریت مالی یا حسابداری در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما به مرور زمان،‌ نیاز به ابزاری کاربردی برای مدیریت امور مالی شخصی نیز پررنگ‌تر شده و مورد توجه توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری قرار گرفت.

ادامه مطلب ...
ساخت آزمون آنلاین با گوشی | چطور آزمون آنلاین بسازیم؟

چطور با گوشی همراه خود، آزمون آنلاین بسازیم؟

یکی از نیازهایی که پس از شیوع ویروس کرونا از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار شد، نیاز به برگزاری آزمون‌های آنلاین است. ابزار و برنامه‌ طراحی و ساخت آزمون آنلاین باید بتواند خدمات کامل و یکپارچه‌ای را برای طراحی انواع آزمون، در اختیار مدرسین قرار دهد تا بتوانند علاوه بر ساخت آزمون نسبت به برگزاری آن نیز اقدام کنند.

ادامه مطلب ...
balonet-session-management-tool-features

ابزار مدیریت جلسه بالونت چه امکاناتی دارد؟

برگزاری یک جلسه خوب و اثربخش، وابسته به رعایت اصول و نکات خاصی هست. برخی از این اصول به مهارت‌های مدیریت جلسه، مدیریت زمان و گفت‌وگو مربوط شده و برخی دیگر با استفاده از «ابزار مدیریت جلسه» امکان‌پذیر است. یک ابزار مدیریت جلسه به برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان آن کمک می‌کند تا بازدهی جلسه مربوطه را بیشتر کنند.

ادامه مطلب ...
امکانات ابزار آموزش آنلاین رایگان بالونت

ابزار آموزش آنلاین بالونت چه امکاناتی برای آموزش مجازی دارد؟

شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در سطح جهان، تاثیر بسزایی در افزایش استفاده از ابزارهای آموزشی آنلاین داشته است. به شکلی که بسیاری از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، «آموزش مجازی» را به صورت کامل جایگزین «آموزش حضوری» کرده‌اند.

ادامه مطلب ...
فرم ساز آنلاین بالونت چه امکاناتی دارد؟

فرم‌ساز آنلاین بالونت چه امکاناتی دارد؟

در کسب‌وکارهای مختلف و با هر نوع فعالیتی، «فرم» یکی از مرسوم‌ترین ابزارهای جمع‌آوری و دسته‌بندی اطلاعات است. در گذشته جمع‌آوری اطلاعات با استفاده از فرم‌های کاغذی انجام می‌شد. به مرور زمان نه تنها روش‌های دیجیتال و آنلاین، جایگزین فرم‌های کاغذی شدند؛ بلکه امکانات گسترده‌تری نیز در کنار فرم‌های ساده ارایه شدند.

ادامه مطلب ...
شبکه اجتماعی سازمانی بالونت

بالونت یک استارتاپ در حوزه شبکه‌های اجتماعی است که به صورت تخصصی بر روی خدمات به تیم‌های کاری، شرکت‌ها و سازمان‌ها متمرکز شده است. بالونت در چشم‌انداز خود، یک سوپر اپلیکیشن بومی را متصور شده است تا بتواند نیازهای گوناگونی از کاربران را مخصوصا در حوزه کار تیمی و کسب‌و‌کار برطرف نماید. این استارتاپ در سال ۱۳۹۶ و توسط شرکت «زمین مجازی» راه‌اندازی شده است.

شماره تماس:  28424650-021

(شنبه تا پنج‌شنبه | ساعت 9:30 تا 17:30)

دفتر تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع کردستان، ساختمان فرهاد، طبقه سوم

دفتر اصفهان: خیابان مشتاق سوم بعد از سه‌راه جی‌شیر، ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی، طبقه سوم، واحد ۳۱۰

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت زمین مجازی می‌باشد.

© 2021 zamin.link