وبلاگ

اشتباهات رایج کارکنان در محیط کار

اشتباهات رایج کارکنان در محیط کار!

برخی از اشتباهات در محیط‌های کاری بیشتر از جانب کارکنان سر می‌زنند. این اشتباهات نه تنها عملکرد خود کارکنان، بلکه در مجموع بهره‌وری سازمانی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. در این مطلب به بررسی اشتباهات رایج کارکنان در محیط‌های کاری پرداخته و برای جلوگیری از آنها راه حل‌هایی ارائه کرده‌ایم.

ادامه مطلب ...
مدیریت ارتباط با همکاران

نکات مهم برای مدیریت ارتباط با همکاران!

ارتباط درست با همکاران، محیط‌های کاری را به یک محیط پر بازده تبدیل خواهد کرد. محیطی که در آن، تمامی افراد برای به نتیجه رسیدن کارها در تلاش‌اند و با ارتباطات موثر، زمان تحویل کارهای خود را به حداقل می‌رساند. در این مطلب با نکاتی برای مدیریت ارتباطات با همکاران آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
تقویت مهارت‌های یادگیری

نکات مهم در تقویت مهارت یادگیری!

مهارت یادگیری، مهارتی مهم برای تقویت سایر مهارت‌هاست! با دانستن مهارت‌های مرتبط با یادگیری، درک مطالب آموزشی ساده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. در این مطلب به ارائه نکاتی برای تقویت مهارت‌های یادگیری در محیط کار می‌پردازیم. توجه کافی به این نکات، باعث پیشرفت شغلی کارکنان شده و بهره‌وری شخصی آنها را نیز بیشتر می‌کند.

ادامه مطلب ...
نکات و اصول مهم در آموزش آنلاین

نکات مهم و کاربردی در آموزش آنلاین!

کیفیت آموزش آنلاین و مجازی تحت تاثیر نکات و اصول مختلفی قرار دارد. نکات و اصولی که پایبند بودن به آنها، نه تنها کار مدرسین را ساده‌تر می‌کند، بلکه مطالب آموزشی به شکل قابل فهم‌تری در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرند. در این مطلب با این نکات و اصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
مدیریت اختلافات تیمی

چگونه اختلافات تیمی را مدیریت کنیم؟

مدیریت اختلافات تیمی، یکی از مهارت‌های مهمی است که مدیران تیم‌ها و سازمان‌ها باید با آن آشنایی داشته باشند. به کمک این مهارت، از بسیاری از اختلافات احتمالی جلوگیری شده و اعضای تیم می‌توانند در کنار یکدیگر کار کنند. در این مطلب با نکاتی برای مدیریت اختلافات تیمی بیشتر آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب ...
ترندهای محیط‌های کاری

مهم‌ترین تغییرات و ترندهای محیط کاری!

محیط‌های کاری از همان ابتدا تا امروز، دست‌خوش تغییرات کوچک و بزرگ مختلفی شده‌اند. تغییراتی که نحوه کار کردن در این محیط‌ها را نیز به شکل قابل توجهی متفاوت کرده است. در این مطلب با مهم‌ترین تغییرات و ترندهای محیط‌های کاری بیشتر آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب ...
حرفه‌ای شدن در محیط کار

چطور در محیط کار، به فردی حرفه‌ای تبدیل شویم؟

محیط‌های کاری همواره به افراد حرفه‌ای نیاز دارند. افرادی که حرفه‌ای عمل کرده و در رفتارشان نیز، حرفه‌ای بودن کاملا مشهود است. این افراد به خوبی هم به خودشان و هم به سازمان خود کمک می‌کنند تا به جایگاه‌های بهتر برسند. در این مطلب با نکات و روش‌هایی برای حرفه‌ای شدن در محیط کار، بیشتر آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب ...
تقویت عمل گرایی در محیط کار

چگونه فردی عمل‌گرا باشیم؟

عمل‌گرایی یک ویژگی مثبت و کاربردی به‌خصوص در محیط‌های کاری است. به‌کمک این ویژگی می‌توان موفقیت فردی و سازمانی خود را به میزان قابل توجهی تضمین کرد. در این مطلب با روش‌هایی برای تقویت عمل‌گرایی آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
افزایش انگیزه کارکنان

چگونه انگیزه کارکنان را افزایش دهیم؟

انگیزه، عاملی تعیین‌کننده برای افزایش بهره‌وری فردی و سازمانی است. کارکنان باانگیزه، می‌توانند تفاوت‌های قابل توجهی رقم زده و به رشد هرچه بیشتر سازمان‌شان کمک کنند. در این مطلب با نکات مهم برای افزایش انگیزه کارکنان بیشتر آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
یک محیط کار خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های یک محیط کار خوب چیست؟

بخش قابل توجهی از زمان کاری ما، در محیط کارمان سپری می‌شود. پس مطمئنا ویژگی‌های این محیط می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر میزان و کیفیت فعالیت کاری ما داشته باشد. در این مطلب با ویژگی‌های یک محیط کار خوب بیشتر آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب ...
چگونه یک محیط کار شاد داشته باشیم؟

چگونه یک محیط کار شاد داشته باشیم؟!

یک محیط کار شاد، جایی برای بهتر کار کردن و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر است. محیطی که در آن همه افراد از شرایط موجود خشنود بوده و برای رسیدن به شرایط بهتر،‌ تلاش می‌کنند. در این مطلب با نکاتی برای ایجاد یک محیط کار شاد آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
نکات مهم برای مدیریت تیم

نکات مهم برای مدیریت هرچه بهتر تیم!

مدیریت تیم، یکی از ضروری‌ترین موضوعات در کسب‌وکارهای مختلف است. هر تیم به‌صورت مجزا اهدافی دارد که با مدیریت صحیح می‌توان، دستیابی به این اهداف را محتمل‌تر کرد. در این مطلب با نکاتی برای مدیریت هرچه بهتر تیم‌ها، آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
روش‌های کاهش استرس در محیط کار

روش‌های مدیریت استرس در محیط کار!

با مدیریت و کاهش استرس در محیط‌های کاری، می‌توان به شکل قابل توجهی، بهره‌وری کارکنان و به‌دنبال آن، بهره‌وری سازمانی را افزایش داد. در این مطلب با روش‌هایی برای مدیریت استرس در محیط‌های کاری، آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب ...
عادات مهمی که به موفقیت شغلی کمک می‌کنند!

۱۰ عادت مهم که موفقیت شغلی شما را تضمین می‌کند!

بسیاری از کارها و فعالیت‌های ما در محیط کار، از عادات ما نشات می‌گیرند. به همین دلیل، این عادات می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی ما ایفا کنند. در این مطلب از سایت بالونت، با عادات مهم برای موفقیت شغلی بیشتر آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...
شبکه اجتماعی سازمانی بالونت

بالونت یک استارتاپ در حوزه شبکه‌های اجتماعی است که به صورت تخصصی بر روی خدمات به تیم‌های کاری، شرکت‌ها و سازمان‌ها متمرکز شده است. بالونت در چشم‌انداز خود، یک سوپر اپلیکیشن بومی را متصور شده است تا بتواند نیازهای گوناگونی از کاربران را مخصوصا در حوزه کار تیمی و کسب‌و‌کار برطرف نماید. این استارتاپ در سال ۱۳۹۶ و توسط شرکت «زمین مجازی» راه‌اندازی شده است.

شماره تماس:  28424650-021

(شنبه تا پنج‌شنبه | ساعت 9:30 تا 17:30)

دفتر تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع کردستان، ساختمان فرهاد، طبقه سوم

دفتر اصفهان: خیابان مشتاق سوم بعد از سه‌راه جی‌شیر، ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی، طبقه سوم، واحد ۳۱۰

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت زمین مجازی می‌باشد.

© 2021 zamin.link